PLATJETAAA!!😎😎
BONES TARDES FERRERETS I FAMILIES!
VENIM A INFORMARVOS DE DUES COSES
1- DISSABTE DIA 6 DE JUNY ANAM D´ EXCURCIÓ A LA PLATJA!!✌ QUEDAREM A LES 17H A PALMANOVA A LA SEGÜENT UBICACIÓ :
PODEU PASSAR A SERCAR ALS INFANTS AL MATEIX LLOC A LES 19:30
HEU DE DUR UNA MOTXILLA AMB BERENAR I AIGUA, CREMA SOLAR, BANYADOR, TOVALLORA I UNA GORRA
😎😎
2- VOS RECORDAM QUE ÉS IMPORTANT CONTESTAR EL FORMULARI PER RESERVAR EL MENJAR DE FINAL DE CURS https://forms.gle/zCkuvBDHhfhJenZH6